2008/12/12

Skor

Jag har varit lite sjuk idag. Och fördrivit tiden med lite tvätt, städning, skidskytte och så min nya hobby. Som skodesigner. Inspirerad av dagens CSI-avsnitt såklart. Tänkte göra ett par sommarskor som ska funka på diverse festivaler, spelningar och tillställningar i sommar. Här är vad jag hittills kommit fram till. Högst preliminära nybörjardesigner. Konstruktiv kritik emottages med glädje!



En svartrosa lite "tjejig" design. Lite hafsig.



Här försökte jag vara lite mer "manlig" med rött och svart. Kanske lite för "standard".



Den "tjejiga" designen. Fast annan sko. och med vita snören. Min favorit tror jag.



En annan lite "manligare" design. Man ser det inte på denna bild. Men själva "stripen" på hälen är guldfärgad. Mycket stiligt. Fast även lite väl mycket standardsko att slänga ut pengar på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den svartröda skulle jag vilja ha o kravalla i! den rosa behöver mer detaljer!

Joakim sa...

glömde nämna att de rödsvarta är i läder. kanske blir ett par såna. med AFA-brodyr.