2009/01/07

It's the season to be jolly

Börjar känna mig lite febrig. Men det är helt i sin ordning. Nu skulle jag kunna tänka mig att vara sjuk i ett par månader. För nu är det dags. Alla TV-serier kommer igång så smått efter juluppehållet. Och några favoriter återvänder. Bocka för dessa datum i kalendern:

DAMAGES - Säsong 2 börjar inatt. Woopieee!

THE BIG BANG THEORY - Sheldon och gänget dyker upp igen den 12 Jan.

CRIMINAL MINDS - Fortsätter sätta dit Seriemördare 14 Jan.

CSI - Den 15 Jan 2009 kommer för alltid vara en sorgens dag. Dagen då vi sa farväl till Gil Grissom.

SUPERNATURAL - Fortsätter den 15 Jan.

HOUSE kommer tillbaks den 19 Jan.

Den 21 Jan blir det stor fest. 2 nya avsnitt av LOST. Äntligen!!!

HELLS KITCHEN - Ny säsong börjar den 29 Jan.

Bryr sig någon om HEROES längre? Jag gör det litegrann. Har för mig att det blev lite intressant där på slutet iaf. 2 Feb börjar det iaf igen.

En av de bästa serierna därute just nu - TERMINATOR - THE SARAH CONNOR CHRONICLES - trotsar alla rykten om dåliga tittarsiffror och nedläggning och återvänder på ett grandiost sätt den 13 Feb.

BREAKING BAD - De jävlarna. Börjar inte förrens 8 Mars.

Och ja just det. Älskvärt av SVT, såhär i förkylningstider, att anordna Veronica Mars-Marathon. ÄLSKVÄRT!

Inga kommentarer: