2008/04/14

Myspace

Inte mycket har hänt. Annat än att dagens Simpsons innehöll ett flertal scener av gammal god kvalitet. Måste dock få ur mig lite aggressioner towards myspace. Det kanske fulaste och buggigaste jävla as som nånsin krystats ut på nätet. Men tyvärr är man ju mer eller mindre tvungen att använda skiten. Har skapat en Myspacesida åt min gode vän Fredriks lilla skivetikett, eller vad man nu ska kalla det. I brist på ork att skyffla ihop en riktig hemsida på typ fem minuter..

Och nyss hade jag en kreativ topp. Glad i hågen och med inspirationen i behåll kom jag på att man kanske skulle göra blogginlägg för några av utgivningarna. Med omslagsbild och låtlista och så. Men går det att göra blogginlägg på Myspace?? Nej. Det går inte att göra blogginlägg på Myspace. Jag har uppenbarligen förlorat möjligheten att lägga in blogginlägg på Myspace. Nu blir det väl en ordentlig hemsida trots allt. När jag får tillbaka orken. Tack så jävla mycket Myspace. Tack för att Ni sabbade min kreativa topp och pissade på allt vad inspiration heter.

1 kommentar:

Anonym sa...

shitspace :( kreativitetsdödande är förnamnet.

... men pepp till hunkpapa. come on!

pst. har du sett the savages? ytterst deprimerande film med laura linney och philip seymour hoffman. jag och mills halvdog, stundtals, men den kändes ändå sevärd.